Formular
*
*
*
" />
radioboxy
bmi

Zasielanie noviniek :

captcha
Napíšte súčet čísel ktoré sú zobrazené na obrázku

Chudnutie - ako rýchlo schudnúť

Hoci obezita nie je choroba sama o sebe, ale vedie k vážnym zdravotným problémom, ako je vysoký krvný tlak a cukrovka. Obezita či dokonca pár kíl navyše, má veľký vplyv na ľudský život, aj keď osoba, ktorá má niekoľko kíl navyše si to málokedy uvedomuje.

Zhoršenie fyzického vzhľadu môže viesť k nízkemu sebavedomiu, čo môže viesť k depresii a iným psychickým problémom. Strata hmotnosti musí prebiehať postupne, aby sme dosiahli celoživotný úspech. Poďme sa pozrieť na nejaké rýchle triky chudnutie.

1. Mlieko, syry a zmrzlina sú tabu pre mnoho ľudí, ktorí sú na diéte, ale upustenie od mlieka, môže byť "kontraproduktívne". Niektoré prieskumy ukazujú, že telo spaľuje viac tukov, keď budete mať dostatok vápnika a produkuje viac tuku, keď mu chýba vápnik. Náhrady vápnika nemajú rovnaké výhody, pretože mlieko môže mať aj iné ingrediencie. Väčšina odborníkov odporúča, aby ste aj naďalej pili mlieko s nízkym alebo žiadnym obsahom tuku.

2. Cvičenie je nutné, ak chcete schudnúť rýchlo. 45 minút cvičenia sa odporúča pre každý program chudnutia. Môžete chodiť do posilňovne, na hodiny aerobiku alebo cvičiť doma. Ak ste príliš zaneprázdnení vykonávať v posilňovni cvičenia, potom by ste mali aspoň ísť pešo po dobu minimálne 30 minút.

Zvýšte svoju fyzickú aktivitu, rovnako ako môžete. Vyvarujte sa používania vozidiel pre malé vzdialenosti a použite schodisko miesto výťahov na vašom pracovisku, rovnako ako u vás doma. Plávanie, športová jazda na bicykli sú niektoré ďalšie možnosti, ktoré môžu byť použité pre zvýšenie fyzickej aktivity. Cvičenie je jedným z najlepších spôsobov, ako spáliť kalórie.

3. Postupne menšie zmeny zaraďujte do svojho jedálnička. Pamätajte si, že malé zmeny vám zostanú a rýchlejšie si ich osvojíte ako tie drastické. Začnite tým, že postupne budete vynechávať niečo čo je navyše na vašom tanieri, a postupne sa naučte piť pitnú vodu namiesto sódy. Menšie zmeny sú aj viac pravdepodobné, že sa u vás zafixujú. Cieľom je správne zmeniť návyky stravovania o ktorých viete, že ich budete schopní udržať v priebehu ďalších rokov, a nie len niekoľko týždňov.

4. Vyvarujte sa strave z rýchleho občerstvenia v čo najväčšej miere. To zahŕňa vyprážané jedlá a polotovary. Snažte sa zahrnúť čo najviac vlákniny a bielkovín do stravy, uistite sa, že pijete aspoň 4-8 pohárov vody denne.

5. Cez vodu, naše telo reguluje teplotu, odstraňuje nepotrebné produkty metabolizmu, a nesie živiny a kyslík do buniek. Nepiť vodu je jednou z najčastejších chýb ľudí počas chudnutia. Voda je nevyhnutná pre spaľovanie kalórií. Ak nepijete vodu budete dehydrovaní, dosiahnete poruchy metabolizmu čo spôsobí, že budete pomalšie chudnúť. Výskum ukazuje, že dospelí, ktorí pijú 8 a viac pohárov vody za deň spália viac kalórií ako tí, ktorí pijú menej. Takže, skúste pridať pohár vody pri každom jedle.

6. Vaša strava by mala obsahovať všetky dôležité živiny, ktoré telo potrebuje. To zahŕňa, bielkoviny, sacharidy, vlákninu a dokonca aj tuky, ale v menšom množstve. Snažte sa jesť bielkoviny vo veľkom množstve a sacharidy v miernom množstve. Vlákninové potraviny obsahujú menej kalórií a veľmi nám pomôžu vyhnúť sa zápche a umožňujú ľahkú stolicu. Vyhýbajte sa jedlám s vysokým obsahom zlého cholesterolu a tukov. Snažte sa konzumovať potraviny, ktoré zrýchlia váš metabolizmus.